Thursday 15 May 2008

עוזה דווקא מאד אוהבת ברייקור

הרבלייזר מוציאים אלבום חדש עם עוד תופין ומגדניות של פאנק חיפחופ ואלקטרוניקה משמחים ומקפצצים. לא פורץ דרך, אך משמח טלפיים. בליס נ' אסו הם הרכב חיפחופ אוסטרלי איכותי עם הבנה עמוקה של הזאנר ושורשיו: האלבום החדש מכסה סול, פאנק, רנב, אולדסקול ופטפוניזם (זה לגיטימי זה?). וינסנט מון הוא דוקומנטריסט צרפתי שבחר לתעד את קורותיה של The national במהלך הקלטות האלבום שלהם שיצא שנה שעברה. הסרט יוצא בדץ ודצה (טריילר) והוא מלווה גם בדיסק אודיו שהוא אי.פי. חדש של הלהקה ובו חומרים שלא זכו לנחות על אזני מעריצים ערלות. מנו קנטון הצרפתי אחראי לטכנו הכי אגרסיבי ששמעתי בזמן האחרון מחוץ למחוזות הברייקור.
ג'וש מקדרמוט הוא פוסט-דוקטורנט מאוניברסיטת מינסוטה והוא מפרסם את הפרשנות האבולוציונית שלו למקור החיבה והצורך האנושי במוזיקה. הוא מפרסם כחלק מסדרה בת תשעה חלקים בהמשכים בכתב העת המדעי האולטרה-הייפר יוקרתי נייצ'ר על הקשר שבין מדע למוזיקה. הא לכם מה שהיה לפיליפ בול לומר בסוגיה בגיליון של שבוע שעבר. אני אתן לכם להמשיך ולעקוב לבד בשבועות הקרובים (כתב העת יוצר כל יום רביעי).

2 comments:

  1. היי יש לך מושג על סצינת ברייקור בארץ?

    ReplyDelete
  2. למטב ידיעתי הסצנה מתרכזת לתוך משהו כמו ארבעה מפגשים (במקסימום) בברזילי כאשר פוינגי מתקלט. הוא היחידי ששווה משהו. שנה שעברה drumcorps היה פה ובקהל זיהיתי בעיקר קלאברים של הארדקור.

    ReplyDelete