Wednesday 10 September 2008

האטינגר הזה קשוח כגרניט

וואו, צחיחה צחיחה היא השנה. שבוע שלם ללא פוסט חדש והכל בגין יבשושיות מוזיקלית מדכאת ביותר. צמד החיות המוזהבות מגיעות אלינו מאמריקה והן נושאות על גבן מלוא הטנא פסיכדלית סיקסטיז שאמנם אינה מחדשת אך עשויה היטב. פורנופופ עושים שני דברים נכונים: הם באים מאיסלנד והם עושים פופ קטן שכזה שערב לחכם של כל מיני ילדי פופ חננים שקונים בגדים יד שניה ובשוק בצלאל. לרוני סייז יש אלבום חדש. זה לא ממש מדויק, כי מדובר בעיבוד מחודש לאלבום שלו מ-97'. למרות שהג'אנגל מזמן כבר אמר את שלו (אם כי בארץ הוא זוכה לעדנה חדשה בגין עדנת הרגאיי-דאב והשכונה), אדון סייז עדיין דופק עבודה ומראה מי מלך הג'ונגל. קיד לוקו שובר שבע שנות שתיקה באלבום כפול חדש. המטליקה החדש משעמם כמו צפייה באקווריום ריק, להוציא קטע אחד. בדיוק כמו עם האלבום הקודם, רק שיציאות מופת כמו פרנטיק יש רק פעם בחיים. לא יודע מה אתכם, אבל לי יש חיבה עזה לספוקן וורד, אבל מהסוג הבדיוני, לא הפקה-פקה של אלטרנטיב טנטקלז שנותנים לחומסקי לנקר בראש. באנדרגראונד היפ-הופ יש כמה וכמה אמנים שבאים מהתחום ועשו את דרכם במעלה הסלאם-פו. המלך הבלתי מעורער מבחינתי הוא נומי מ-Power struggle, אבל השנה (וזה היות ולא הצלחתי לשים עדיין את כפותי הנפשעות על ה-PS החדש), הקטע הכי לפנים מגיע אלינו מ-B. Dolan, קטע שנקרא קייט. חפשו בעוז.

האוזן בר בחר בגיישה נו להיות להקת הבית שלהם, ולא בכדי. בכל יום שלישי שני הטריו המעולה הזה ירביץ תורת אלטרנטיב בלב תל אביב. בסוף החודש מתחילים השלושה להקליט את אלבומם השני והם נשמעים טוב מאי-פעם. עם תאריכים קבועים אין שום הצדקה שלא לבוא ולראות אותם.


ולסיום, הודעה: כספתח לשנה החדשה הניחתת עלינו או-טו-טו, נציין האירוע בתקלוט חגיגי בצ'אביז. במוצ"ש, ה-27.09 משעה 22:00 אנעים לחנים שיקלו על פתיחת שערי שמיים, יסייעו בביאת משיח ויעצימו את חכמת, בינת ודעת הקבלה השוכנת בקרבו של אחד ואחד מכם. גברים נשואים מתבקשים לבוא בטליתות ונשים רווקות בלבוש צנוע. כל היתר מחויבים בויניל אדום מכף רגל ועד ראש. בחצות נבצע טקסי תשליך וכפרות לצלילי ברייקור פגאני.