Saturday 12 September 2009

מספרים זה מעולה!

אין שום צורך להתמהמה ולהמתין שיצטברו מספיק אלבומים חדשים בכדי ליצור את הפוסט הנוכחי: תהלוכת הלב השחור משחררים את אלבומם הששי! אין צורך להכביר מילים אודות אחד ההרכבים האמריקאים היחידים שהם היום באנקר מוחלט באוזני. טרם הספקתי להקשיב לאלבום במלואו אבל רק אומר שהוידאו כאן והסינגל ששוחרר ראשון הם לא הדברים הכי טובים בו. זהו האלבום שעוזה ציפתה לו בקוצר רוח שלוש שנים והנה הוא הגיע לגאול את עור התוף האומלל שלה אחרי העלבונות ששנה זו הטיחה בה. מי שמכיר אמור לצאת במחולות כעת ומי שלא מכיר, אז זו העת ובעיקר הזמן לרוץ ורכוש בעיניים עצומות לרווחה את אלבומם השני שהוא לא פחות מאחד האלבומים הטובים ביותר שנוצרו בעשרים השנים האחרונות.


5 comments:

  1. אלבום מדהים. אני מסכים איתך לגבי אחד הטובים בעשרים השנים האחרונות.

    ReplyDelete
  2. יאיר: אם אתה לא אוהד הפועל אשמח אם תבוא להופעה של ה-aprons בסילון צפון ביום חמישי. יש לי סוגיה ללבן איתך. אני אהיה על עמדת ה-DJ לפני ואחרי ההופעה כך שקל לזהותי.

    ReplyDelete
  3. רשמתי. אני לא אוהב כדור מים בכל מקרה.
    אגב, החדש של בלאק הארט פרוסשן http://www.megaupload.com/?d=6VPCHFT7

    ReplyDelete
  4. מקשיב עכשיו לראשונה לאלבום השני המדובר, ואני חושב שבIt's A Crime I Never Told You About The Diamonds In Your Eyes נפל לי סוף סוף האסימון. תודה על ההמלצה הנפלאה! לאן כדאי ללכת מכאן בדיסקוגרפיה של הלהקה?

    ReplyDelete
  5. רוב האלבומים שלהם הולכים באותו כיוון אז נראה לי שכדאי שתנסה דווקא את amore del tropico שהלך למקום שונה לחלוטין. אם אתה ממש בקטע, אז הם עשו סרט שלם, מעין קליפ ארוך מאד על פי אותו אלבום. ואם כבר מדברים על הופעות, אז יש להם את אחת ההופעות המהפנטות ביותר שראיתי (כך לפחות היה ב-1999...)

    ReplyDelete