Sunday 3 October 2010

Herclules


למרות שעוזה לא תדרים לאינדינגב מפאת מחסור אקוטי בזמן, היא עדין יכולה לשחרר כמה המלצות לגבי הופעות בולטות ודברים שהיא היתה רוצה לראות שם.


המובן מאליו הוא ההופעה של The aprons, שאלבומן החדש כבר ממוסטר ומוכן ויגיע למדפים במהלך החודש הבא. רבות כבר השתפכה כאן עוזה אודות הכשרון האדיר והמוזיקה המהפנטת אותו היא מולידה של טליה פרי וחוה כהן. הנה לכם הזדמנות נוספת לבחון זאת בעצמכם.


The Aprons – (http://www.myspace.com/theapronsband)



ההפתעה הכי גדולה של עוזה במעבר על התוכניה היה Tzvika force. המטמורפוזה שהכח עבר עם ההרחבה ללהקה מלאה נעשה בצורה מרשימה ביותר. החומרים שתשמעו בבנדקמפ טמנו בחובם עוצמה ומלודרמטיות תיאטרלית ביותר שנשענה על עיבודים מינימליסטים של גיטרה ופסנתר. ולשמחתי כי רבה העוצמה של המוזיקה ושל ההגשה לא הלכו לאיבוד עם ההרחבה הכלית. יש לציין לשבח גם את הבחירה בכלים שנוספו (כל אחד יושע שחצוצרה היא פיפטי-פיפטי: או כשלון מהדהד או תוספת מרטיטה שמשדרגת את העיבוד אלעל). תחשבו על שילוב של נוכחות המרק אלמונדית ורוח קולקטיבי האינדי מטורונטו.




יאיר יונה קוצר כבר שבחים מרשימים ביותר על אלבומו האחרון ברחבי העולם. יונה, בין שאר מעלליו הרבים (בלוג, לייבל), הוא גיטריסט בחסד. את אלבומו האחרון הוא מלווה בפרויקט וידאו יפהפה והוא מגיע דרומה עם רוח קדים עזה.


Yair Yona - Are you smarter than a 35 year old TV host (2010)

http://www.smalltownromanceblog.com/ http://yairyona.bandcamp.com/



וההמלצה האחרונה היא
Drunk machine. הקטע הבא מצוין אבל במקרה של אינדינגב לחלוטין לא ברור לי מה הם עושים עם אביב מארק ועוד בכיסויים לסאקרס. שויייין. נקווה שיהיה הרבה יותר דראנק ממארק.

Drunk Machine - Full of Disgrace (2010)




ולקינוח, סרט פשוט מתבקש, שנדמה כאילו נכתב במיוחד עבור בלוג זה: מוזיקה וחתולים. מי צריך יותר?