Saturday 11 December 2010

Fitzy has a Mitsy


החדשות הטובות ביותר שהגיעו מסצינת המוזיקה בארץ זה ירחים א-ר-ו-כ-י-ם. בשבעה בינואר באוזןבר ישיקו גיישה נו את אלבומם השני. שש שנות המתנה ארוכות ושנה שלמה של הפקה מגיעים לקצם והאלבום הטוב ביותר שלהקה ישראלית עשתה מאז אמצע שנות התשעים ימצא את דרכו להפצה דיגיטלית בבנדקמפ. בלי רמז למצמוץ מדובר באירוע המוזיקלי הכי חשוב של המוזיקה האלטרנטיבית (בהעדר מונח אחר) בארץ. לדאבוני המיספייס מתוחזק בצורה עלובה והבנדקמפ טרם נסק אל-על אז זה מה יש.

GeishaNo – Jumper (2009) www.myspace.com/geishano

object width="640" height="505">

ומנושא לנושא באותו נושא: דוקטור קור הוא פרויקט מטאליזציה של להיטי אתניקס. הרעיון עלה במוחו של גיטריסט העל רון בונקר (לשעבר מידנייט פיקוקס, היום אביב גדג') והוא גייס לשם כך את מתופף הצמרת חגי שלזינגר (ההוא מגיישהנו) ויחד הם ליקטו כמה מטובי זמרי סצינת המטאל בארץ. הרעיון ממש מתבקש והביצוע לפעמים מבריק אך לרוב בינוני. ברגעיו הטובים מדובר ביציאה גאונית של ממש, בעיקר באיחוד החוזר עם איתן רדושינסקי (ציפור מדבר, שהוא גולת הכותרת של הפרויקט, וגם בובה הפאנקי), בגרסת הסטונר המשובחת ללא לבד עם אביטל תמיר ואל האור עם זאב נחמה עצמו.

Docotrcore http://doctorcore.bandcamp.com/

בתחילת השבוע סיימה עוזה פרויקט כתיבה בן ארבע וחצי שנים. החודשים האחרונים היו סיוט מתמשך ועכשיו הקדחתנות והלחץ הוחלפו בתחושת ריקנות, מעין תגובה פוסט-טראומטית. עוזה אינה ידועה בתור אחת ששוקעת בדברים, אז לכן כל התהליך נמשך עד שהקטע התפלצתי הזה בא וגאל אותה מייסוריה המדומים. אין כמו וולגריות אירית המערבת חיות משק בשביל לשפר את מצב הרוח. אני חושב שזה מחליף את Fuck you בתור השיר המשמח של השנה. גאוני!

<object width="640" height="385">>

כבר מאוחר ואין לי כח להרבה מלל אז הנה רצף של שירים שאהבתי בשבוע האחרון

Grouplove – Colurs (2010) www.myspace.com/groupmusic

Colour revolt – The cradle (2010) www.myspace.com/colourrevolt

Two wounded birds – My lonesome (2010)

Mountain man - Animal tracks (2010) http://mountainman.bandcamp.com

15 years - pull in emergency (2010) www.myspace.com/pullinemergency

The climbers – The good ship (2010) www.myspace.com/theclimbers/

Nichelodeon – Apnea (Lizard, 2010) www.myspace.com/nichelodeonband

Bjork – Trance (2010)