הרבה זמן עוזה דממה היות ודצמבר הינו חודש שרק אדם אחד בעולם נהנה ממנו: קליף ריצ'רד. מוזיקה טובה אין וכולם עסוקים בסיכומים. עוזה תסכם את השנה בפוסט ארוך במיוחד, אבל רק בסוף השנה ממש.
תזמורת הרדיו של הרדיו הצפוני עושים פופ בארוק בואכה קנטרברי דוגמתו יש מתי מעט כיום. והנה בתחילת החודש הם שיחררו אלבום חדש. קנדה (kaneda) הם הרכב פוסט-רוק בריטי שמתאים פיקס לימות החורף (לא שיש לנו חורף, אבל הם בריטים ולהם זה בטח עושה טוב). פוסט-רוק הוא ללא ספק ז'אנר הקאמבק של 2008. מוזר הענין הזה של קנדה ופוסט-רוק: הלהקה והלייבל בז'אנר הם ממוריאל (silver mt. Zion וקונסטליישן, בהתאמה), יש להקת פוסט איסלנדית בשם קנדה ועכשיו זה. סתם מחשבת שעמום.
בטמטומם המושרש עד לשד עצמותיהם, מבקרי הקולנוע של עכבר העיר (מוצר איכות נוסף מבית שוקן) פטרו את Cadillac years בתור סרט "לקהילה השחורה" וזאת מבלי לראות בכלל את הסרט אלא רק את הכרזה ואולי את הטריילר. למעשה מדובר בסרט המוזיקה הכי טוב שיצא השנה, שכן הוא מתאר את עלייתה ונפילתה של chess records תוך כדי מפגן משחק משובח של ג'פרי רייט ומוס דף. ללא בלוז לא היינו יושבים היום ומנסים לסכם את 2008 במוזיקה וללא צ'ס רקורדס לא היינו יודעים בכלל מה זה רוקנרול (ותשאלו את הביץ' בויז, אלביס פרסלי ולד זפלין ממי הם גנבו את הכל). סרט חובה לכל שוחר מוזיקה אמיתי (ומעבר לזה: ביונסה זורחת סופסוף כשהיא עושה את אטה ג'יימס בביצוע נאמן למקור ללא כל חרטטת ההפקה הנוצצת של בעלה).
שמונה קטעים דלפו כבר לרשת מהפרודיג'י החדש ואם אלו אכן הקטעים האמיתיים, הרי שאדון הולט וחבורתו בבעיה קשה כי מדובר בפויה של ממש: העלאת גרה של חומרים שכבר בשנות התשעים נס וברח ליחם והוחלף בליחתם.
אני חייב לחלוק על דעתך: לא סילבר מאונט זיון, אם כי גודספיד (אקא גיי"ב), השלם הגדול ממנה.
ReplyDeletehttp://rapidshare.com/files/172938207/Kaneda_-_Gallantry_Bower.rar
ReplyDeleteאנונימי העולם התאחדו! האם זה אותו אחד? שניים? נתצו שלשלאות האלמוניומיות ובחרו בשם למעם אוכל להגיד לאלמונימי א' שאלבום הפוסט-רוק הגדול של כל הזמנים הוא ללא עוררין he has left us alone ולאנונימי ב' את אותו דבר.
ReplyDeleteנו, כן. זה אותו אחד. כמה אנשים כבר כותבים פה? סתם מעצלות.
ReplyDeleteלאור העובדה שאתה ואני היחידים שכותבים כאן (וסביר להניח שגם קוראים כאן) אז אולי יש מקום לשקול להעניק לך תואר "כותב של כבוד"?
ReplyDelete:]
ReplyDeleteניחא קורא, אבל גם בודק באדיקות כל אלבום שאיכשהו קשור לפוסט רוק ו/או הארדקור (כולל מציאת לינקים לראפיד). וזו עבודה לא פשוטה: אני מחבב מעט מאוד מהדברים שעושים היום. בד"כ אני נוטש את האלבומים האלו אחרי שמיעה או שתיים.
אפרופו פליט פוקס: אני לא מבין את זה. לא מבין מה מוצאים בזה. יכול להיות שכולם התחרפנו?
אני מעריך את המסירות, אבל מה אני אגיד? אני עוד מסנן את רוב החרא שאני שומע כך שהדברים שמגיעים לעוזה הם אחוזון בטל בשישים מערימות החיתולים שאני צריך לצלוח. זה כמובן מתחבר לעובדה שכ"כ הרבה אנשים טוענים ש-2008 היתה שניה מופלאה ואין לי מושג על מה הם מדברים. אולי תנסה לטעום מסגנונות אחרים?
ReplyDeleteהסר חשש מליבך: אני בהחלט עסוק גם בדברים אחרים. למשל: האוסף המופלא של להיטי שנות הארבעים שיצא כפסקול המשחק פולאאוט 3.
ReplyDeleteראפיד:
http://rapidshare.com/files/169462707/f3std.rar.html
וכמובן, אהבתי משכבר הימים - מוסיקת בארוק.
כך שלא אלמן ישראל, ונגנו מלא דיסקים טריים חדשות לבקרים.
אם כך, אז נראה לי שתהנה מאד מגברת מורגטרויד (ראה הפוסט האחרון).
ReplyDeleteלגבי הפליט פוקסס: נראה לי שישנם שני סוגי גלגלצ הנבדלים זמ"ז רק בהיקף מכירות אך במהותם הם זהים. המטרה היא לא לחדש, לא להכביד על האוזן וליצור משו קליל לאוזן. כך, כשם שלמיינסטרים יש גלגל"צ, כך לשוליים כביכול יש את פיצ'פורק. פיחס פוקסס יכולים באותה מידה לככב בגלגל"צ, או - כפי שאכן עשו - בביקורות המוזיקה של העיתון הכי לא עדכני ואם זאת הכי מתיימר שיש: הארץ.
היי, אני גם קורא פה!
ReplyDeleteאיך פולאאוט 3? שומר על הרמה?