Friday 19 November 2010

איפה החתול שיאכל את טוויטר?

נפתח עם כיף צרוף. טראביס ברקר הוא הבורסקאי של אשפה 182. כעת הוא מוציא אלבום סולו בו הוא משתף פעולה עם כל מיני ידועים יותר וידועים פחות. בקטע הזה הוא חובר לטום מורלו (שפשוט לא מסוגל לטעות בשנים האחרונות), ריזה הענקי וריקוון לקטע רצחני ביותר.

Travis Barker ft. Tom Morello, Raekwon & RZA - Carry it (2010)

דון מקארת'י מסתובבת כבר לא מעט שנים עם מרכולת האוונט-פולק שלה ומהממת קהל אחר לייבל. בשנה שעברה היא שחררה אי.פי קצרצר ובו שני יהלומים שיכנסו לפנתאון הז'אנר ללא כל צל של ספק. האלבון החדש שלה מאכזב לאור התקופה של השנה הקודמת, אבל גם ברגעיה החלשים מקארת'י יכולה ללמד את המון הפריק פולק איך עושים את זה באמת.

Faun fables – Housekeeper (from: Light of a vaster dark, Drag city 16/11/2010) www.myspace.com/faunfablesmyspace

גם שנון רייט שיחררה בשנה שעברה אלבום שעוזה בחרה לטובים של אותה שנה. גם היא מאכזבת בחדש שלה, לא בגלל שאין בו שירים טובים, אלא פשוט בגלל שאין בו מספיק שירים טובים כמו בקודמים. השעון השוויצרי של רייט גורם לה לייצר תופיני שרתבת מגורענים וממכרים על פי נוסחא מנצחת של שילוב בין רוק ביצות לבין כישורי הסינגר/סונגרייטר המחודדים שלה.

Shannon Wright – Violent colors (from: Secret blood, Flightstories 31/10/2010) www.myspace.com/shannonwright

ולקינוח, אני הקטנה חוזרת באלבום חדש ובו עוד ממרכולת הניאו-קברט שלה. אישה מכוערת להפליא שנעה בחלל באופן דוחה ויזואלית אבל אז, או אז, פותחת קוואזימודו את גרונה וממטירה שצף קולח של מילים באווירה אקספרסיוניסטית לופתת ושואבת את המאזינים שלה לתוך עולם לא קיים יותר.

Little Annie & Paul Wallfisch - Tomorrow will be (from: Genderful, Southern 05/03/2010)

www.myspace.com/littleannieakaannieanxietybandez