Monday 26 May 2008

הנה באה הלחות

GLO Spot מוציאים מחדש את אלבום האוסף ההיפראקלקטי של רון גיסין מ-1972. למי שלא מכיר, גיסין הוא אחת מאושיות האקספרימנטל/סייק/פרוג של שנות השישים והשבעים בבירטניה, כשהעבודות המוכרות ביותר שלו הן האלבום המשותף "הגוף" יחד עם רוג'ר ווטרס והתזמור של יצירת המופת של כל הזמנים "אמא לב אטום" של הפלויד. הבנאדם הקדים בכמה עשרות שנים אנשים שהיום מקוטלגים כפורצי דרך. אם תעיפו מבט לשמאלכם תמצאו את הקישור ל-mutant sounds, שם תוכלו להוריד את האלבום כולו בגרסתו המקורית. אפרופו אקספרימנטל, בשת"פ החדש בין אריקה באדו למדליב (מתוך האלבום האחרון של הגברת) יש סמפול של ה-yamasuki singers!

איטלטק, שהפך לאחרונה לגיבור הפויה-ז'אנר הנקרא דאבסטפ, ושאני מוקיר לו את רגעיו הכבירים מכור מחצבתו כברייקוריסט מעולה, מוציא אלבום חדש בפלנט מיו. אלבום אוסף חדש מאגד את המיטב של ה-Housemartins ושל להקת ההמשך הדרום היפה. הדרום היפה הם אחת מלהקות האייטיז האהובות עלי בכל הזמנים ומי שלא מכיר, הדיסק החדש מספק הזדמנות פז להתוודע לפופ מושלם.

עכשיו זה סופי: לאחר שרשרת שמיעות נוספות החדש של בתים חדשים מטים לפול הוא ללא ספק – ובעילאיות בודדת – אלבום השנה של 2008 עד כה. טור דה פורס אמיתי של כל מה שהלהקה הותיקה הזו יכולה לעשות הוא בית ספר של ממש לעשיית אקספרימנטל ואוונגרד. 15 קטעים קצרים שמשאירים טעם של עוד ועוד.

No comments:

Post a Comment