Thursday 17 April 2008

כשרוסי מציל את המצב

הנה חדשות מצוינות: שני ספרים של הסופר המעולה ביותר שמחזיק כיום בקולמוס או מקליד למחשב נמצאים בשלבים מתקדמים של הפקה קולנועית. טוני פמברטון מביא את מכונת היריה מחימר של ויקטור פלווין לקולנוע בסרט שאמור לצאת מתישהו השנה בגרמניה. ויקטור גינזבורג עיבד את ספרו של פלווין דור הפי לסרט שיצא לאקרנים הרוסיים בינואר שנה הבאה. אני מחכה בכסיסת ציפורנים.

הלייבל המעולה אד נויזיאם מוציא אלבום חדש של מד אי.פי., אלבום מלא בהיפ-הופ מופשט ונסיוני שנוגע גם בקלאסי. מכל טוב הארץ ורחוק שנות אור מההיפ-הופ המסחרי. עכשיו רק נותר לחכות לשילוב פעולה בינו לבין הכוכב האמיתי של הלייבל, אנדיוזר, ואז נזכה לאלבום ממיס הרים ומנפח גאיות.

הסיפור הזה חורג מכל דמיון.

שבוע מוזיקלי מזעזע עובר על כוחותינו. הנה מקבץ של הדברים המועטים שהצליחו בכל זאת להרים ראש מעל לביצה הדלוחה והמים העכורים. בורקו (ביורן קריסטינסון) האיסלנדי מוציא אלבום חדש במור מיוזיק וזה די אומר מה הוא מנגן. וואי אוק עושים פופ שקט ורך מספיק טוב בכדי להוציא אלבום במרג'. הוויפיז מביאים קרני שמש קטנות וסכריניות מקליפורניה בעוד מרלה הנסן מביאה מברוקלין קצת סינגר-סונגרייטר. ג'ק והאפוסטרוף הם אירים שבחרו להוציא את אלבום הבכורה שלהם בלייבל תאילנדי ועל הדרך עוד יצא להם קליפ יפה.

4 comments:

  1. הרגת אותי עם התמונות המזעזעות. יש מצב אני מדלג על הקניידלעך השנה.

    חג שמח

    ReplyDelete
  2. אנא, תזהיר לפני תמונות נוראיות כאלה... חוץ מזה הכל סבבה

    ReplyDelete
  3. ושמחתי לשמוע על פלווין, כמובן

    ReplyDelete
  4. פלוין חביב עלי עוד מימי אומון רע, תודה על החדשות הטובות!

    ReplyDelete