Tuesday 29 April 2008

סטיפה חדשה

פישבוי הם הרכב פופ די מוזר מטקסס. המלודיות והעיבודים ילדותיים משהו והמילים מנסות לשעשע. האם זה ג'ונו מוזיקלי? צ'פטר הפאן-אירופיים עושים פולק-רוק שלו ונינוח. באתר שלהם תוכלו לראות כיצד הם עמלו קשות על הכנת אלף הדיסקים הראשונים שלהם ביד. המוזיקה לא מרשימה כמו הוידאו. גלן פורטר עושה דאון-טמפו עם נגיעות של אילביינט לא רע. מקהלת הנערים של אוליבר נורת' הם עוד להקת פופ עם סולנית עדינה המגיעה אלינו מדנמרק (כנראה שמשהו לא רקוב בממלכה ככלות הכל...).

וטיבר חוזרים אחרי פגרה של שנתיים עם אלבום קאברים. מאו מורטה הפורטוגלים הותיקים מצטרפים גם הם לשרשרת ארוכה מאד של דאדאיסטים ורוחשי אקספרימנטל ומוציאים גם הם אלבום המוקדש לרומן הפולחן "שירי מאלדורור"מהמאה ה-19. בלופרינט משחרר אלבום חדש כאילו עם פאנקדליק אבל באמת מדובר בחיפ-חופ אלטרנטיבי (יש לו אלבום להורדה חינמית באתר).

גריילז המעולים חוזרים עם עוד אלבום של רוק אינסטרומנטלי. Current 93 ממשיכים בפרץ האלבומים של השנה ומשחררים עוד אי.פי לדרך. ג'ייסון פורסט (שגם היה אצלנו בארץ) חוזר אחרי שנתיים ליצור תחת השם דונה סאמר והוא מביא עמו שוב ערימות של הפי ברייקור

1 comment:

  1. ושוב אני מודה לך על הרשימות החשובות האלו. לא כ"כ ברור לי איך אתה עובר על כל המוסיקה הזו (ובעיקר - מאיפה את משיג את הרפרנסים), אבל אני יוצא נשכר.

    תענוג איתך.

    ReplyDelete