Sunday 18 May 2008

מעניין למה אין בלוגים ישראליים להורדת אלבומים

מייקל קשמור (current 93) תוקף בכל החזיתות ותובע את מקומו על פני הכדור: לאחר 15 שנים לצידו של דייויד טיבט הוא מחליט לפצוח בסולו ולהוכיח את עמדתו הוא מוציא אלבום סולו ראשון (sleep England), אי.פי. (the snow abides) ששיריו נכתבו על ידי טיבט ועוד אי.פי. קונספט עם מרק אלמונד המוקדש לשיריו של הרוזן סטנבוק, משורר גאה ודקדנט משלהי המאה ה-19. רכישה

הלייבל ghostly intl חבר ל-adult swim בכדי לשחרר לאוויר העולם אלבום אינטרנטי חינמי למהדרין ובו קטעים חדשים מקולמוסם של מת'יו דיר, דאברי, צ'פ, וטיכו. טדי ת'ומפסון, בנם המוכשר של הצמד המוכשר עוד יותר ריצ'רד ולינדה תומפסון (שהפליא לעזור לאימו באלבום האדיר שלה משנה שעברה) מוציא סולו עוד חודש. התאומות צ'נדרה ולי ווטסון מוציאות אי.פי בכורה בלייבל החלומות שלהן – וואנגרד – כך שתוכלו לדעת בדיוק מה הם מנגנות. בכל מקרה זה עדיף (גם ויזואלית) על האחיות לבית (שגעון) פיק. לאחר שהופיעה באלבום האחרון של ספנק רוק אמנדה בלנק והלז מוציאים אי.פי. משותף של סליז-הופ (הוצ'י מאמא!)

לאחר 180 הורדות (משמחות ביותר) של הפלסטיק פיקוקס ניתן היה לצפות שמישהו יעתר לבקשתי הצנועה וישאיר תגובה. חלומות באספמיה. אני לא רוצה לזנק למסקנות מרחיקות לכת אודות מאפייני אישיותו של המוריד הישראלי (כולל זה המוריד אלטרנטיב), אבל זה בהחלט אומר דרשני. נימוס, בני אדם, נימוס.

3 comments:

  1. דוקא כאן היו מספר תגובות נלהבות:
    http://www.facebook.com/event.php?eid=15086157895&ref=mf

    ReplyDelete
  2. אה, תודה!

    ReplyDelete
  3. דווקא ניסיתי.
    משום מה התגובה שלי לא עלתה שם.

    ReplyDelete