Thursday 22 May 2008

happy happy joy joy

זו שמחה של ממש: ספרקס, צמד האחים האמריקאי הבלתי נלאה והבלתי ניתן לקטלוג לבית מאל, מוציא אלבום חדש, ה-21 במספר. ויש להם שימפנז חתיך על העטיפה! מי צריך יותר מזה? אני! והם שועים לתחינותי וגאוני העל הללו חוגגים כמו שרק הם יודעים: 21 אלבומים ב-21 ימים, דהיינו 21 הופעות, יום אחרי יום בלונדון. אני מרגיש התקף אפילפטי מזדחל לו במעלה עמוד השדרה שלי.

אוד נוזדם מוציא אלבום כפול חדש באנטיקון. הדפסה מחודשת לשני אלבומי המופת של סייקיק טי.וי. (force the hand of chance ו-dreams lea sweet) – מי שלא זכה לטעום מהם בסיבוב הראשון חייב לעשות זאת עכשיו, שכן עסקינן בשתי יצירות מופת של האייטיז. מדליב חוזר אלינו כחצי מהצמד ג'קסון קונטי ומציע אלבום מלא בג'ז עם השפעות ברזילאיות. חמישה קטעים מהאלבום החדש של הרזקלז דלפו להם. אני דווקא מחבב את הקטע 20/20 החדש של אלאניס אבל מה בדיוק היא מנסה לעשות? לחקות את ביורק מלפני עשור? ועוד עם דיקציה מחפירה? מוזר מאד. הסוויצ'ז עושים מה שנקרא בעגה הצפון אמריקאית רוק TGIF. העיקר שזה עושה שמח ואפשר לנגן בבר בפול ווליום. אחרי כמה סינגלים עכשיו יוצא האלבום.

ביוני נצפה לחדשים מאת: n.e.r.d., הפרטליז, נגטיבלנד. ביולי נקבל מלווינז, אני ראשון והתן לי תן לי, דייויד ברן, רובין היצ'קוק ובאוקטובר ינחת עלינו נלי מקאיי חדש!

2 comments:

  1. איפה קראת שלנלי מקאי יהיה אלבום חדש?

    ReplyDelete
  2. סליחה על העיכוב בתגובה. האמת היא שניסתי לשחזר שוב את המקום ממנו דליתי את פיסת המידע הזו אך העליתי חרס באצבעותי המקלידות. כנראה שנצטרך להמתין יחדיו בשקיקה עד בוא אוקטובר בכדי לראות האם דברי הבל נכתבו או לא.

    ReplyDelete