Tuesday 10 June 2008

תכירו את לילי

המלצת השבוע: את capillary action אתם חייבים לשמוע. זו להקה שעושה בדיוק את מה שאני הכי אוהב: סמטוכה לא הגיונית של 37 סגנונות שונים במעברים בלתי קשורים בעליל והכל בהארדקור מלבב נפש והופך מעיים גם יחד. בימים אלו הם משיקים את אלבומם השני במספר וזו הזדמנות מעולה שבמעולות להתוודע לחבורה האמריקאית הזו.

Venetian snares הקנדי הפסיכי חוזר אלינו עם עוד אלבום של ברייקור מוקדם בלייבל המוערך פלנט מיו. שכנים שלו מוויניפג הם הצמד מלון חצות, זוג המשלב טוב בין אלט-קאנטרי לאמריקנה מודרנית (הבחורה מזכירה לי בהגשה את אן מגנוסון מבונגווטר). Blackfilm הם הרכב בריטי שעושה אמביינט מעניין שמצליח להתחמק מתהומות השממון המאפיינים לרוב את הסוגה. שיר חדש בשם cant go back הוא הסנונית הראשונה מהחדשיקו של צעקה ראשונית והוא מראה שגילספי עדיין בכושר.

שומר נפשו ירחק: למרות ביקורת מקדימות מבטיחות ב-imdb, הסלשר gutterballs הוא ללא ספק אחד הסרטים הכי גרועים שראיתי בחיים שלי, משהו ברמה של חסין מוות. מעבר לעובדה שהוא חריג מאד באקספוזיציה שלו לעומת חבריו לסוגה, הוא משוחק איום להפליא, כתוב רשלני והרציחות לא מעניינות אלא סתם וולגריות וצעקניות כמו כל הסרט.

2 comments:

  1. imdb הפסיקו להיות סמן איכות של סרטים אי-שם ב 2003. בשביל זה יש את rottentomatoes.

    ReplyDelete
  2. RT לא הצליח עד כה לקלוע לטעם שלי. יתרה מזאת, המון סרטים פשוט לא מבוקרים שם. בכל הנוגע ל-IMDB, הרי שהציונים שם ניתנים על ידי הגולשים וכאשר מדובר באיזוטריה ולא עוד פרק מגוחך בלשלשת איכסי ג'ונס, סביר להניח שהציון שלהם משקף בגדול שיפוט דעת אמין בעיני. שורה תחתונה: כל עוד משהו עובד בשבילך, אז יאללה.

    ReplyDelete