Friday 6 June 2008

אודה לחומוס

מקווי מים מוציאים אלבום חדש לאחר שהראשון שלהם הכיל בתוכו את אחד הקטעים הטובים של 2007: עוד המנוני פופ בומבסטיים ועתירי קולות להמונים. חיוכי ענק נמרחו על לקקני עת קראתי כי מת'יו הרברט הגאון מסיים בימים אלו עבודה על אלבום חדש עם הביג בנד, אלבום שיגיע אלינו בסתיו ויקרא "there's me and there's you". בכדי לתת קונטרה לאותו חיוך נכמרו פני עת עיני ריצדו על רשימת החדשדשים הבאים: כריסטינה מגעילרה, פייסט, והגרוע מכל: אמרסון, לייק ופלמר חדש! הנרד החדש, לעומת זאת, הצליח לשמח לבב ואגן אנוש, בייחוד הקטעים "time for some action” ו-“yeah you". היא רוצה נקמה מוציאים אי.פי. חדש ממש בעקבותיו של האלבום האחרון.

אחד הארועים היותר עצובים בחייו של בוגר ישראלי הוא הרגע בו עליו להקרע מעל החומוסיה האהובה עליו. שברון הקיבה הנוראי הזה נחת עלי השבוע עת התחוור לי סופית כי בעליו הקודמים של החומוס שלי עזב/הועזב/נעזב וכעת הנהלה חדשה מנצנצת במקום. לאחר חודשים ארוכים של הכרות שבסופם ידע גולן להכין לי את החומוס שלי כמוש"צ, חדל להיות לי טעים, עת בחורה זרה החלה להעמיס לי את העיסה המקודשת על הצלחת. מישהו יכול להמליץ על חומוס? הדרישות: שיהיה מסבחה, שלא יהיה קרמי ונוזלי ושתהיינה פיתות שמנמנות. Will travel for humus!

2 comments:

  1. סופ ימי חלילי ? תמיד אפשר ללכת להודנה בבהדונס

    ReplyDelete
  2. לא הודנא ולא תהדיה ולא אבו אל בנאת. לבהדונס מגיע אך ורק ג'יהאד חסר פשרות! ג'יהאד!

    ReplyDelete