Wednesday 26 March 2008

נתקלתי בהרכב הפולק-אמריקנה הטרנסאטלנטי משפחתי Moriraty ובעיקר נשבתי בקולה של הגברת מוריארטי. מהמוזיקה לא נפלתי, אבל אולי יהיו כאלו שכן.

האובססיה הנוצרית-פגאנית עם מוות תמיד התמיהה אותי. חיבה לדתות יש לי בכמויות הומיאופתיות, ולבטח לא לכאלו שמציעות למאמינים שלהם גאולה דרך אימה ופחד מהבלתי-נודע. הרכב הגות'-שוגייז/דרון האמריקאי Have a nice life (איזה שם אומלל) הוציא אלבום המוקדש כולו לקונספט הזה. יש להם היומרה לטעון כי המוזיקה שלהם "ברוטלית" מדי למייספייס וכי האלבום שלהם הוא הדבר המדכא ביותר שאי-פעם יצא. מעבר לבורות המוחצנת בהיסטוריה של מוזיקה פופולרית, יש להם ערמות של קש וגבבה באתר. בקרוב בפרויקט קירוב לבבות סמוך לביתכם...

Soul jazz הוציאו אלבום אוסף כפול המתעד את ההיסטוריה הקצרה של ה-MC במוזיקה הבריטית למן תחילת שנות השמונים, פרויקט שהחל בפודקאסט הזה. לאלבום קוראים An England Story: The Culture Of The MC In The UK 1983-2008

אני לבטח לא היחיד שחושב ששם האלבום החדש של אחינועם ניני הוא ממעשי האיוולת הגדולים בתולדות הלחן העממי, נכון? Genes and Jeans? WTF? זה עמוק, בעל משמעות נסתרת? רק בגלל החוזוק שזה הביא לי, הא לכם לינק להורדה. ואם כבר בג'ננה עסקינן, הרי שקולקטיב המדמנה B-52s החליט משום מה להוציא אלבום חדש. הנה נהרס אפריל.

דני אברג'יל הסב את שימת לבי לקיומה של סדרת סרטים תיעודיים העוקבת אחר תהליך יצירתם והפקתם של האלבומים המצליחים והחשובים בהיסטוריה של המוזיקה הפופולרית. חברה בשם Eagle vision שמה לה למטרה לתעד את עמודי התווך הללו ולמרות שלפעמים קשה להסכים עם הבחירות שלהם, הפרויקט משובץ בכמה סרטים שהם חובה לכל שוחרי המוזיקה. Dark side ו-nevermind הם דוגמאות בולטות.

הידעתם שלגבי גלזר, סולנית Luscious Jackson, יצא אלבום סולו בשנה שעברה? לחובבי הלהקה בלבד כנראה

פישרספונר חוזר לעניינים בלייבל האלקטרו הפעלתני קיצונה. סינגל חדש עם שני קטעים ורמיקסים של טוקדיסקו ו-ד.י.מ. כפי שאומר קוואמי: טעים, הכי טעים לי.

1 comment:

  1. "קולקטיב המדמנה" - הביטוי הזה עשה לי את השבוע!

    ReplyDelete