Monday 7 April 2008

אחי, גיבורי הבלוגוספירה

והנה בלוג חדש של אקספרימנטל ואוונגרד המעוטר בשלל אלבומי מופת של הז'אנר. בשביל להבין במה עסקינן, תתחילו עם האלבומים של דייויד שיי. והנה בלוג אחר ששולף כל מיני אוצרות מן העבר הלא כל כך רחוק ועם טיפה פחות מאמץ הקשבתי מהבלוג הקדום.

פאזי טי.וי., של האגרגטור המעולה באותו שם, העלה וידאו של הופעה שלמה של לורה מרלינג הנהדרת. גיאחה, תהנה.

זה הזמן להזכיר שהדאב טריו מגיעים לשתי הופעות בלבונטין 7 בתחילת מאי (8 ו-9) לחגוג את יציאת החדש שלהם. למי שלא מכיר, מדובר בהרכב אינסטרומנטלי שנותן בראש ללא רחמים ומתהדר – באוזני – במתופף מטאל הכי בנ"ז שיש. לאור העובדה שפאטון פיתח יחסי אהבה עם ארצנו הקטנטונת לרגל חגיגות ה-60 נותר רק לקוות שהוא יקפוץ לביקור וישיר אתם את אחד מהקטעים שהם עשו ביחד, שניהם אימתניים ביותר (הרי הם חתומים בלייבל שלו ככלות הכל). ואם כבר במשאלות לב אנו הופכים, אז אולי גם גיפט אוף גאב יבוא להופעה?

3 comments:

  1. i see you link to my site - but since i can't read or speak hebrew, i'm not able to understand this. maybe you can give me a clue - if you understand english, of course

    cheers

    ReplyDelete
  2. i was just referring my readers to your blog which i came across just 2 days ago and liked it very much

    ReplyDelete
  3. okay, i see - glad to hear you like some of the things i post

    it's quite confusing to write comments on your blog - the cursor always jumps to the beginning, because hebrew is written from right to left, as i understand it.

    anyway - greetings from germany

    ReplyDelete